Data research od Paylab vám umožní PŘIDAT vaše otázky k platovému dotazníku, čímž získáte cenné informace z trhu s přehlednými demografickými údaji respondentů, s možností zacílení vašeho průzkumu až na konkrétní pracovní pozice a lidi s různým pracovním zařazením.
Seznamte se s produktem
Data Research od Paylab je pro vás vhodným řešením, když potřebujete v krátkém čase zjistit, co si lidé myslí.
Naše metodologie, jako jedna z mála na trhu, vám umožňuje vyhodnocovat výzkum i na základě platových údajů od respondentů.
Využití průzkumu:
Data dokážeme sbírat online ve více zemích, v nichž působíme, jako součást platového průzkumu. Získaná data jsou strukturována a mezinárodně lehce srovnatelná.
Kromě standardních demografických ukazatelů, Data Research umožňuje zpracovat výstupy i podle platové úrovně respondentů, jejich vzdělání či pracovního zařazení.
Každý vyplněný dotazník projde 3-fázovou kontrolou a následným očištěním dat, přičemž platíte pouze za očištěná data.
Máte zájem o spolupráci?
Kontaktujte násPro správná rozhodnutí potřebujete kvalitní data. Je mnoho způsobů, jak je získat, my vám nabízíme Data Research od Paylab, který představuje rychlý a efektivní způsob sběru dat.
Promyslete si maximálně 5 otázek pro vaši cílovou skupinu a rozhodněte se, kolik odpovědí v cílové zemi očekáváte. Dbejte na to, aby byly otázky pro běžné lidi srozumitelné.
Rozhodněte se sami o charakteristice vašeho publika. Vaše otázky umíme položit celému vzorku, ale i vámi vybraným skupinám respondentů podle pohlaví, typu práce, vzdělání, věku a regionu.
Sbírání dat máme na starosti my. Vaše otázky se stanou součástí platového dotazníku v lokálním průzkumu.
Čas potřebný ke sběru dat záleží na tom, kolik respondentů z jaké země chcete vyhodnotit. Odhadovaný čas sběru dat lze vidět v ceníku.
Na konec vám připravíme Data Research report. Součástí tohoto dokumentu bude analýza dat na základě pohlaví, vzdělání, regionu či věku. Naše metodologie jako jedna z mála na trhu umožňuje analýzu výsledků i na základě platového ohodnocení zaměstnanců, kterou vám na přání rádi zhotovíme.
Veletrh práce Profesia days má za sebou několik úspěšných ročníků v Bratislavě. Za tu dobu akce umožnila desítkám tisíců návštěvníků a stovkám vystavovatelů setkat se osobně pod jednou střechou. Stala se tak etablovanou, největší a nejvyhledávanější akcí svého druhu na Slovensku.
Mezitím se rozrostla do více měst, díky čemž se povědomí o akci rozšiřuje i do jiných regionů Slovenska, či dokonce do Čech.
Cílem krátkého průzkumu bylo zjistit, jaká je poznatelnost značky Profesia days na náhodném vzorku respondentů.
Průzkum se na několik týdnů stal integrální součástí platového dotazníku jako jeden z kroků, který musel vyplnit každý uživatel, který si porovnával plat.
Skládal se z 5 otázek, které navazovaly na obsah standardního dotazníku a přirozeným způsobem umožnil odprezentovat připravovanou akci.
Ve všech zmíněných otázkách jsme analyzovali i podrobnou demografii. Data jsme pro tyto potřeby zinterpretovali v jednoduchých ale přehledných grafech.
Miro has managed the salary survey from 2007. Firstly in Slovakia, Czech Republic and Hungary, but later was that methodology spread to tho 20 European and African countries. Except of this huge project he was responsible for several products in Profesia spol. s r.o. company, from RecruitRank, HRclub to catalogue of position etc.
Máte zájem o spolupráci?
Kontaktujte mě