Popis pracovní pozice
- Vypracovávání krátkodobé a dlouhodobé marketingové strategie.
- Upevňování povědomí o obchodní značce a jejího postavení na trhu.
- Analyzování trhu, monitorování trendů a činností konkurence.
- Navrhování marketingového rozpočtu, rozhodování o využívání finančních prostředků a vykonávání dohledu nad jejich průběžným čerpáním.
- Připravování a koordinování průběhu marketingových kampaní a podpůrných aktivit.
- Sledování efektivity marketingových kampaní a podpůrných aktivit.
- Vyhodnocování úspěšnosti marketingových kampaní a podpůrných aktivit.
- Vedení, motivování a zadávání pracovních úkolů podřízeným zaměstnancům.
Pro firmy - získejte jistotu při rozhodování o mzdách
Nastavte mzdy svým zaměstnancům férově. Pomůže Vám při tom podrobný report, se kterým budete mít relevantní údaje o mzdách vždy po ruce.
Nejčastější kariérní cesta zaměstnance
Grafika znázorňuje, jak zaměstnanci ve své kariéře nejčastěji postupují. Kliknutím na název pozice se dostanete na její detail s údaji o platu.
Pozice Marketingový manažer - Management na trhu práce
Pracovní pozice zastává
na žebříčku výšky platů
Zastoupení žen na pozici
Průměrný věk respondenta na pozici
683. místo
Vrátný, informátor
Pomocné práce
746 - 1 152 EUR
122. místo
Specialista vývoje telekomunikačních produktů
Telekomunikace
1 577 - 4 052 EUR
1. místo
Generální ředitel
Vrcholový management
2 759 - 14 149 EUR
Zdá se vám platový interval široký?
Průměrný plat ve vašem regionu zjistíte po vyplnění krátkého dotazníku
Porovnejte si plat s ostatnímiZískejte podrobné informace o mzdách ve vaší zemi
Pro
Platový report pro firmu
3 025,00 CZK*
* s DPH / 2 500,00 CZK bez DPH
Objednat analýzu- Plat na pozici podle regionu*, vzdělání, praxe, velikosti podniku
- Celkový plat a jeho složky* (variabilní složka, provize, odměny)
- Distribuce respondentů do mezd
- Rozsah platů vyjádřený 1. decilem, 1. kvartilem, mediánem, 3. kvartilem, 9. decilem a průměrnou mzdou.
- Detailní rozpis všech sledovaných nefinančních benefitů*
- Analýza finančních benefitů* * dostupné v případě použití regresního modelu