Popis pracovní pozice
- Odpovědnost za vedení týmu zákaznické podpory
- Tvorba strategie směrování customer supportu a následná implementace,
- Podpora, koučink týmu, řešení náročné zákazníky
- Sledování řešení zákaznických dotazů od jejich přijetí až po vyřešení
- Zlepšování služeb, zvyšování angažovanosti zákazníků a usnadnění organického růstu
- Řešení reklamací a vytváření reportů
- Poskytování informací zákazníkům společnosti, telefonická a mailová komunikace
- Zlepšování efektivity práce zákaznické podpory a tvorba metodických pokynů pro kontakt se zákazníky
Pro firmy - získejte jistotu při rozhodování o mzdách
Nastavte mzdy svým zaměstnancům férově. Pomůže Vám při tom podrobný report, se kterým budete mít relevantní údaje o mzdách vždy po ruce.
Nejčastější kariérní cesta zaměstnance
Grafika znázorňuje, jak zaměstnanci ve své kariéře nejčastěji postupují. Kliknutím na název pozice se dostanete na její detail s údaji o platu.
Pozice Vedoucí zákaznické podpory - Management na trhu práce
Pracovní pozice zastává
na žebříčku výšky platů
Zastoupení žen na pozici
Průměrný věk respondenta na pozici
683. místo
Vrátný, informátor
Pomocné práce
18 900 - 29 202 Kč
145. místo
Databázový analytik
Informační technologie
46 233 - 83 727 Kč
1. místo
Generální ředitel
Vrcholový management
69 938 - 358 622 Kč
Zdá se vám platový interval široký?
Průměrný plat ve vašem regionu zjistíte po vyplnění krátkého dotazníku
Porovnejte si plat s ostatnímiZískejte podrobné informace o mzdách ve vaší zemi
Pro
Platový report pro firmu
3 025,00 CZK*
* s DPH / 2 500,00 CZK bez DPH
Objednat analýzu- Plat na pozici podle regionu*, vzdělání, praxe, velikosti podniku
- Celkový plat a jeho složky* (variabilní složka, provize, odměny)
- Distribuce respondentů do mezd
- Rozsah platů vyjádřený 1. decilem, 1. kvartilem, mediánem, 3. kvartilem, 9. decilem a průměrnou mzdou.
- Detailní rozpis všech sledovaných nefinančních benefitů*
- Analýza finančních benefitů* * dostupné v případě použití regresního modelu