logo

Vrcholový management

Ředitel call centra

Hrubý měsíční plat - Česká republika
Plat zaměstnance ovlivňuje několik faktorů, především region, ve kterém pracuje, délka praxe, velikost společnosti a další.
Porovnejte svůj plat s ostatními lidmi na stejné pozici a ve stejném regionu bezplatně a anonymně.
80% lidí vydělává:
51K - 173K Kč
10% vydělává méně jak 51K Kč
10% vydělává více jak 173K Kč

Mzdy v průzkumu vyjadřujeme v hrubém.

Na základě platového průzkumu Platy.cz 80% lidí na pozícii Ředitel call centra v zemi Česká republika vydělává od 50 576 Kč do 172 668 Kč měsíčně v hrubém.

Méně než 50 576 Kč vydělává 10% zaměstnanců a 10% lidí vydělá více jak 172 668 Kč.

Průzkum vychází z dat od zaměstnanců očištěných od extrémních a duplicitních hodnot.

Popis pracovní pozice

  • Dozírat a řídit denní provoz call centra a zajišťovat efektivní a kvalitní poskytování služeb.
  • Vyvíjet a implementovat strategické plány pro zlepšení služeb zákazníkům, provozní efektivity a celkového výkonu call centra.
  • Vést, mentorovat a rozvíjet vysokovýkonný tým manažerů a zaměstnanců call centra k dosažení organizačních cílů a úkolů.
  • Stanovit a sledovat klíčové ukazatele výkonnosti (KPI) pro hodnocení efektivity a kvality provozu call centra.
  • Spolupracovat s ostatními odděleními k sladění činností call centra s širšími cíli a strategiemi společnosti.
  • Řídit iniciativy kontinuálního zlepšování k optimalizaci procesů, technologií a interakcí se zákazníky.
  • Řídit rozpočtové plánování a kontrolu k zajištění nákladové efektivity a finanční efektivnosti provozu call centra.
  • Zajistit soulad s regulacemi průmyslu a firemními politikami a udržovat vysoké standardy služeb zákazníkům a ochrany dat.
  • Analyzovat a podávat zprávy o výkonnostních metrikách call centra a poskytovat senior managementu přehledy a doporučení.
  • Vytvářet pozitivní a motivační pracovní prostředí, které podporuje týmovou spolupráci, inovace a profesionální rozvoj.
  • Řešit eskalované problémy a stížnosti zákazníků a zajišťovat uspokojivé řešení a spokojenost zákazníků.

Pro firmy - získejte jistotu při rozhodování o mzdách

Nastavte mzdy svým zaměstnancům férově. Pomůže Vám při tom podrobný report, se kterým budete mít relevantní údaje o mzdách vždy po ruce.

Nejčastější kariérní cesta zaměstnance

Grafika znázorňuje, jak zaměstnanci ve své kariéře nejčastěji postupují. Kliknutím na název pozice se dostanete na její detail s údaji o platu.

Pozice Ředitel call centra - Vrcholový management na trhu práce

Pracovní pozice zastává
na žebříčku výšky platů

21. místo

Zastoupení žen na pozici

Neuvedeno

Průměrný věk respondenta na pozici

37

683. místo

Vrátný, informátor

Pomocné práce

Salary group 1

20 800 - 29 248 Kč

22. místo

Ředitel vydavatelství

Vrcholový management

Salary group 2

41 007 - 176 763 Kč

21. místo

Ředitel call centra

Vrcholový management

Salary group 2

50 576 - 172 668 Kč

20. místo

IT manager

Management

Salary group 2

50 696 - 160 608 Kč

1. místo

Generální ředitel

Vrcholový management

Salary group 3

68 499 - 393 580 Kč

Zdá se vám platový interval široký?

Průměrný plat ve vašem regionu zjistíte po vyplnění krátkého dotazníku

Porovnejte si plat s ostatními

Nabídky práce vhodné pro Vaší pozici:

Najděte pro sebe lepší platové podmínky nebo finanční a nefinanční benefity.

Zobraz nabídky práce na Jobs.cz

Získejte podrobné informace o mzdách ve vaší zemi

Mzdy od zaměstnanců
Solo
1 pozice na rok
2 500,00 Kč*
Přístup pro 1 uživatele
Ideální pro jednorázovou analýzu konkrétní pracovní pozice.