logo

Zákaznická podpora

Analytik zákaznického servisu

Hrubý měsíční plat - Česká republika
Plat zaměstnance ovlivňuje několik faktorů, především region, ve kterém pracuje, délka praxe, velikost společnosti a další.
Porovnejte svůj plat s ostatními lidmi na stejné pozici a ve stejném regionu bezplatně a anonymně.
80% lidí vydělává:
31K - 57K Kč
10% vydělává méně jak 31K Kč
10% vydělává více jak 57K Kč

Mzdy v průzkumu vyjadřujeme v hrubém.

Na základě platového průzkumu Platy.cz 80% lidí na pozícii Analytik zákaznického servisu v zemi Česká republika vydělává od 31 165 Kč do 56 918 Kč měsíčně v hrubém.

Méně než 31 165 Kč vydělává 10% zaměstnanců a 10% lidí vydělá více jak 56 918 Kč.

Průzkum vychází z dat od zaměstnanců očištěných od extrémních a duplicitních hodnot.

Popis pracovní pozice

  • Analýza dat o zákaznickém servisu za účelem identifikace trendů, vzorů a oblastí ke zlepšení.
  • Monitorování a hodnocení interakcí se zákazníky za účelem zajištění kvality a dodržování standardů servisu.
  • Spolupráce s funkčně přesahujícími týmy za účelem vývoje strategií, které zvyšují zákaznickou spokojenost a loajalitu.
  • Příprava podrobných zpráv a prezentací o zpětné vazbě zákazníků a metrikách výkonu servisu.
  • Provádění analýzy příčiny zákaznických stížností a zavádění nápravných opatření.
  • Pomoc při vývoji a implementaci zásad a postupů zákaznického servisu.
  • Poskytování podpory a školení zástupcům zákaznického servisu za účelem zlepšení poskytování servisu.
  • Využívání nástrojů pro řízení vztahů se zákazníky (CRM) za účelem sledování interakcí a shromažďování poznatků.
  • Účast na iniciativách a projektech zákaznického servisu zaměřených na zlepšení celkové efektivity servisu.
  • Aktualizace znalostí o trendech v odvětví a osvědčených postupech za účelem doporučení inovativních řešení pro zapojení zákazníků.

Pro firmy - získejte jistotu při rozhodování o mzdách

Nastavte mzdy svým zaměstnancům férově. Pomůže Vám při tom podrobný report, se kterým budete mít relevantní údaje o mzdách vždy po ruce.

Nejčastější kariérní cesta zaměstnance

Grafika znázorňuje, jak zaměstnanci ve své kariéře nejčastěji postupují. Kliknutím na název pozice se dostanete na její detail s údaji o platu.

Pozice Analytik zákaznického servisu - Zákaznická podpora na trhu práce

Pracovní pozice zastává
na žebříčku výšky platů

464. místo

Zastoupení žen na pozici

52%

Průměrný věk respondenta na pozici

33

683. místo

Vrátný, informátor

Pomocné práce

Salary group 1

20 800 - 30 898 Kč

465. místo

Biolog

Školství, vzdělávání, věda, výzkum

Salary group 2

30 058 - 54 846 Kč

464. místo

Analytik zákaznického servisu

Zákaznická podpora

Salary group 2

31 165 - 56 918 Kč

463. místo

Senior grafik

Žurnalistika, polygrafie, média

Salary group 2

31 383 - 61 367 Kč

1. místo

Generální ředitel

Vrcholový management

Salary group 3

63 991 - 374 630 Kč

Zdá se vám platový interval široký?

Průměrný plat ve vašem regionu zjistíte po vyplnění krátkého dotazníku

Porovnejte si plat s ostatními

Nabídky práce vhodné pro Vaší pozici:

Najděte pro sebe lepší platové podmínky nebo finanční a nefinanční benefity.

Zobraz nabídky práce na Jobs.cz

Získejte podrobné informace o mzdách ve vaší zemi

Mzdy od zaměstnanců
Solo
1 pozice na rok
2 500,00 Kč*
Přístup pro 1 uživatele
Ideální pro jednorázovou analýzu konkrétní pracovní pozice.