logo

Zákaznická podpora

Supervizor call centra

Hrubý měsíční plat - Česká republika
Plat zaměstnance ovlivňuje několik faktorů, především region, ve kterém pracuje, délka praxe, velikost společnosti a další.
Porovnejte svůj plat s ostatními lidmi na stejné pozici a ve stejném regionu bezplatně a anonymně.
80% lidí vydělává:
1 383 - 2 739 USD
10% vydělává méně jak 1 383 USD
10% vydělává více jak 2 739 USD

Mzdy v průzkumu vyjadřujeme v hrubém.

Na základě platového průzkumu Platy.cz 80% lidí na pozícii Supervizor call centra v zemi Česká republika vydělává od 1 383 USD do 2 739 USD měsíčně v hrubém.

Méně než 1 383 USD vydělává 10% zaměstnanců a 10% lidí vydělá více jak 2 739 USD.

Průzkum vychází z dat od zaměstnanců očištěných od extrémních a duplicitních hodnot.

Popis pracovní pozice

  • Dozorování denních operací call centra za účelem zajištění efektivity a účinnosti při poskytování služeb.
  • Dohled a školení agentů call centra za účelem zlepšení jejich výkonu a dovedností v oblasti zákaznického servisu.
  • Sledování metrik hovorů a ukazatelů výkonu za účelem identifikace oblastí pro zlepšení.
  • Řešení eskalovaných zákaznických dotazů a vitevních komplexních případů včas.
  • Vypracování a implementace politik a postupů za účelem zlepšení kvality služeb a provozní efektivity.
  • Provádění pravidelných hodnocení výkonu a poskytování konstruktivní zpětné vazby členům týmu.
  • Zajištění souladu s firemními politikami a předpisy daného odvětví.
  • Spolupráce s ostatními odděleními za účelem řešení potřeb zákazníků a zlepšení nabízených služeb.
  • Příprava zpráv o výkonu call centra, zpětné vazbě zákazníků a produktivitě týmu.
  • Podpora pozitivního pracovního prostředí, které podporuje týmové合作 a zapojení zaměstnanců.
  • Asistence při náboru a zaškolování nového personálu call centra.
  • Aktivní sledování trendů a osvědčených postupů v odvětví za účelem zlepšení poskytovaných služeb.

Pro firmy - získejte jistotu při rozhodování o mzdách

Nastavte mzdy svým zaměstnancům férově. Pomůže Vám při tom podrobný report, se kterým budete mít relevantní údaje o mzdách vždy po ruce.

Nejčastější kariérní cesta zaměstnance

Grafika znázorňuje, jak zaměstnanci ve své kariéře nejčastěji postupují. Kliknutím na název pozice se dostanete na její detail s údaji o platu.

Pozice Supervizor call centra - Zákaznická podpora na trhu práce

Pracovní pozice zastává
na žebříčku výšky platů

391. místo

Zastoupení žen na pozici

57%

Průměrný věk respondenta na pozici

33

683. místo

Vrátný, informátor

Pomocné práce

Salary group 1

899 - 1 264 USD

392. místo

Přijímací technik

Automobilový průmysl

Salary group 2

1 402 - 2 803 USD

391. místo

Supervizor call centra

Zákaznická podpora

Salary group 2

1 383 - 2 739 USD

390. místo

Hutník

Hornictví, hutnictví, těžba

Salary group 2

1 315 - 2 964 USD

1. místo

Generální ředitel

Vrcholový management

Salary group 3

2 961 - 17 015 USD

Zdá se vám platový interval široký?

Průměrný plat ve vašem regionu zjistíte po vyplnění krátkého dotazníku

Porovnejte si plat s ostatními

Nabídky práce vhodné pro Vaší pozici:

Najděte pro sebe lepší platové podmínky nebo finanční a nefinanční benefity.

Zobraz nabídky práce na Jobs.cz

Získejte podrobné informace o mzdách ve vaší zemi

Mzdy od zaměstnanců
Solo
1 pozice na rok
2 500,00 Kč*
Přístup pro 1 uživatele
Ideální pro jednorázovou analýzu konkrétní pracovní pozice.